2014. július 17., csütörtök

CUSTO BARCELONA SHOW/NYFW


Mercedes-Benz Fashion Week

Egy újabb csodás nap a New York Fashion Week-en.
 Megnéztük Custo Barcelona őszi kollekcióját.



Hatalmas tömeg, nagy az érdeklődés.

Már közelebb kerültünk.

Na még egy ellenőrzés, aztán bent vagyunk.

Míg várakoztunk a kivetítőn nézhettük a show-kat.

Bent, rend a lelke mindennek. Mindenki igyekszik elfoglalni helyét.

Teltház, mindenki nagyon izgatottan várja a show-t.
A színes fények egyszer csak el, full sötét.

Tadaaam és elkezdődött a bemutató.

Férfi, női ruhák vegyesen.

source:epiceleo

Káprázatos szín és formavilág! Pazar show volt!


Egy kis város nézés.




9/11 Memorial

Kordonok mindenhol, egy folyosót képeztek, ahol közlekedni lehetett.

Majd egy terembe vezetett az út, ahol, mint a repülőtéren átvilágítottak.

A szigorú ellenőrzés után, már az emlékhelyre érkeztünk.

Ahogy megpillantottam a két hatalmas épület helyén lévő "medencét",
aminek közepén a szabályos sötét kockában a semmibe
 folyik tovább a víz, nagyon befordultam.
Drámai volt.



Hátborzongató lehetett.


source:ageofirony


Csak meredtem a mélységbe, elcsendesedtem.


A víz hangos morajlása volt az egyetlen, amire figyelni tudtam.




Never forget!

Újraépül a környezete, mert az élet nem áll meg!
source:ageofirony

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése