2014. július 20., vasárnap

Gombold újra/Opera




A hazai divattervezők, a New York-i divatdiktáló sminkmárka
 és a komolyzene találkozása.
  DÍVA/T BEMUTATÓ  Pentatónia és Gombold újra az Operánál.
   KODÁLY ZOLTÁN  BUDAVÁRI TE DEUM
    Az Operaház zenekara, énekkara és művészeinek előadásában.
 Sztárvendég: WIEDEMANN BERNADETT és MIKLÓSA ERIKA



Nagyon különleges előadás van készülőben. 
Az Operaház előtti részt és a földalatti lejáratát is színpaddá varázsolták
 a nézőtér pedig az Andrássy út lett. 
Különleges és látványos lézershow is lesz az est folyamán.




2004-óta, mióta kiléptem a dalszínházból,
 nem jártam az YBL Palotában. 
Nagyon izgatott voltam.
 De most, sminkelni tértem vissza, ezt a nem mindennapi show-t.




Az én fantasztikus sminkes csapatom! 
Elfoglaltuk, kialakítottuk a backstage-t,
 ami a színház ruhatár részlege volt. 
Az eligazítás után, nekiláttunk elkészíteni a sminkeket.
 Különlegessége még a mai show-nak, hogy nem modellek
 mutatják majd be a hazai divattervezők kollekcióit,
 hanem az operaház művészei tesznek egy
 kis kiruccanást a modellek világába.












A frizurákat a SACO fodrászai készítették.


A színpad és a nem mindennapi nézőtér is készen áll.


A műsorvezető is elkészült, kezdődhet a show!




Pazar látvány, fantasztikus show volt!
source:epiceleo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése