2014. július 6., vasárnap

NEW YORK FASHION WEEK DKNY SHOW



source:likeliterallychrist
                                                    

    Az álom város NYC!



Fotó: Oscar&Co.2013

A világ legnagyobb divateseményén,
 első magyarként dolgozhattam a Mercedes-Benz
 New York Fashion Week-en!




A New York Fashion Week a világ legnagyobb márkáit
 felvonultató divatesemény, ahol lépten nyomon sztárokba, divatgurukba,
valamint világhírű modellekbe botlasz. 
Az egész városban, óriás plakátokon a metróban, autóbuszokon,
a taxikban kívül-belül, a TV-ben hirdetik a divateseményt! 
A világ minden pontjáról érkeznek szakemberek, hogy elsőként
 láthassák a következő szezon szín és formavilágát!




Elmondhatom, hogy együtt dolgoztam a Hollywoodi sztárok
 sminkmesterével, Charlotte Willer-el a DKNY divatbemutatón.
 A show sminkje hűen tükrözte a metropolisz életérzését a dinamikus,
természetes életvidám nőt.
Nagy hangsúlyt kapott az ártatlan, tiszta tekintet mellett a
ragyogóan üde arcszín és a szépen kiemelt
 szemöldök, valamint az érzékien friss ajak. 
Mindenre kiterjedő profizmus jellemezte az
előkészületeket is, nem bíztak semmit a véletlenre. 
Donna Karan a divat ikon,
fesztelenül csevegett mindenkivel a backstageben,
közvetlen, tele energiával, elragadó nő.

 Maga a show,
 frenetikus élmény volt mondhatnám divat extázis a javából. 
A legújabb New York-i trend, hogy minden terméket, ha lehet,
 kézzel visznek fel a még természetesebb hatás elérése érdekében.

 Imádják az erős ajakrúzsokat,
de még a legvadabb ajakrúzs is megszelídül,
 ha az ujjunkkal tesszük fel, mert a színhatás a lényeg
és az ajakrúzsokban lévő tápláló anyagok. 
Nagy gondot fordítanak a szépen szedett, ápolt szemöldökre,
 most a természetesen vastag
 szemöldök a trend, amit szemöldökceruzával
 még karakteresebbé varázsolnak.


Fotó: Oscar&Co. 2013

Épp, hogy megérkeztünk a divatmetropoliszba, másnap 
rögtön DKNY divatbemutatóra mentem sminkelni. 
Nagyon izgatott voltam, taxival a bohém, Soho negyedbe
 siettünk a divatbemutató helyszínére. 


Fotó: Oscar&Co.2013

Névre szóló sminkbőrönddel fogadtak a backstage-ben,
 mindenki nagyon kedves volt.



Fotó: Oscar&Co.2013

 Boldogsággal töltött el a kinti kincses ládika,
 tele olyan termékkel, amit nálunk nem lehet kapni. 


Fotó: Sasvári Tünde

Kisvártatva megérkezett a Hollywoodi sztárok sminkmestere,
 Charlotte Willer, Maybelline New York Global Makeup Artist. 


Fotó: Oscar&Co.2013

 Kedves tisztelettel köszöntött minket, körbeállva néztük,
 ahogy lemodellezi a show sminkjét.
 Ekkor vettem észre a multi - kulti sminkmester gárdát a világ,
 különböző pontjairól kaptunk meghívást, hogy együtt dolgozhassunk, 
feltűnt, hogy egyedüli férfiként voltam a csapatban, mint sminkes. 
Így utólag már értem miért vizslattak oly furcsán a kollégák.


Fotó: Sasvári Tünde
                                                                   
 Megkaptuk külön a face chartot is. 


Fotó: Oscar&Co.2013

Fotó: Sasvári Tünde

  Semmit sem bíztak a véletlenre, ezen a show-n,
 annyi szakember volt ahány modell. 


Fotó: Sasvári Tünde

Minden modellnek külön sminkese, fodrásza, öltöztetője volt. 
Hamarosan jött a „felvigyázó” kezében mappa, amin, 
minden modell arca és mellé rendelve a szakemberei. 


Fotó: Sasvári Tünde

Megkaptam a gyönyörű, svéd származású modellemet, 
mondta a „felvigyázó”, hogy fél óra múlva jön érte.


Fotó: Sasvári Tünde
Fotó: Sasvári Tünde

Hamarabb kész lettem, nem mozdulva helyemről jeleztem szándékomat, 
de senki nem figyelt rám, ahogy letelt az idő a „felvigyázó” kíséretében 
Charlotte jött oda, leellenőrizte a sminket, miután mindent rendben talált
 /nagyon izgultam ám/, modellemet a fodrászához kísérték.




 A metodika ott is ugyanez volt. 
Majd miután a fodrász is elkészült, modellemet bekísérték az öltöztetőjéhez.
 Mondanom se kell, megfelelő biztonsági emberek vigyáztak ránk mindenhol.


Fotó: Sasvári Tünde

Mikor, előkaptam a PZA legyezőmet, minden fotós elkezdett fotózni és 
egy pillanatra, minden tekintet rám szegeződött,
 megállt a levegő a backstage-ben.
 Nekem természetes volt, hogy megszárítom a szempillán a festéket.

 "New York összesúgott a hátam mögött". 


Fotó: Oscar&Co.2013

Cara Delevingne a backstagebe lépett, minden sminkes figyelt, hogy
 ki sminkelheti a sztár modellt, természetesen Charlotte Willer 
készítette el a híres modell sminkjét.
 Miközben a fodrász készítette a haját, 
akkor tudtam, közelébe férkőzni. 




Közben Charlotte nyilatkozott a nemzetközi sajtónak.  
 Mikor, épp volt egy üres pillanata, sikerült pár szót
 beszélni vele és készíteni egy közös képet is. 


Fotó: Sasvári Tünde

Tüneményes, nagyon kedves nő, mellesleg vérprofi szakember.
 Figyeltem, ahogy a kamerák kereszttüzében sziporkázott. 




Ekkor, belépett a backstagebe a divat ikon, Donna Karan.
 Eszméletlen könnyedséggel, viccelődve, fordult felénk. 
 Majd Charlotte-al, hosszasan beszélgetett. 
 Annyira megilletődtem, hogy ott állok tőle 2 lépésre,
 hogy szerintem még mindig tátva van a szám…
 próbáltam elkapni, mikor feleszméltem. 




De a show elkezdődött. 
Az a megtiszteltetés ért, hogy meg is nézhettem a show-t.
 Így bepréseltem magam a tömeg közé, állva tudtam közvetlen
 közelről megnézni, ezt a hatalmas látvánnyal fűszerezett show-t.




Fotó: Oscar&Co.2013

 Cara Delevingne nyitotta meg a show-t. 



Dj. Sinatra keverte a zenét a fináléban, felcsendült Frank Sinatra New York , 
New York című száma, újrakevert változata is. 


Fotó: Oscar&Co.2013

       
 Majd, megjelent New York divatjának, 
meghatározó karaktere, maga Donna Karan. 



    Örömujjongás, üdvrivalgás közepette. 

Fotó: Oscar&Co.2013
                                                 
Divat extázis, vérprofi show volt a javából. 


source:epiceleo
Fotó: Sasvári Tünde
         
 Frenetikus élmény volt minden egyes pillanata.
 Szerintem sokkot kaptam.





Még, mindig nem hiszem el! Donna Karan! 
Hihetetlen, hogy találkoztam VELE és a show-n sminkeltem.


Fotó: Oscar&Co.2013
                                          

 I LOVE NEW YORK! I LOVE MNY!

                                                           
                           


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése