2014. július 24., csütörtök

MCFD/2012


Marie Claire Fashion Days 2012
Hazánk legrangosabb divateseménye.

Kígyózó sorok az utcán...

MCFD

VAM DESIGN

BCKSTG

Pálmával karöltve.

Mindenki készül a nagy bemutatóra.

A L'Oréal Professionnel csapata készíti a show-ra a frizurákat.

A MCFD Show sminkje

Ragyogóan természetes, könnyed alapozás.

A geometrikus tusvonal.

 Color Sensational PoPStick ajakfénnyel ékesítettük az ajkat.


A lemodellezés után, tartottam egy kis stáb megbeszélést
 a sminkes kollégáknak, majd futószalag szerűen készültek a sminkek.
 Hisz, időre kell dolgozni.
 Ma, ráadásul a VIP szakmai nap van, hamarosan érkeznek a sztárok,
 akiket extra kényeztetésben kell majd részesítenünk.

MNY ART TEAM

Nagyon sokan dolgoztunk ezen a különleges divatbemutatón!

Hamarosan kezdődik!

László Krisztina a Marie Claire magazin főszerkesztője,
 ünnepélyes köszöntője után, Szűcs Péter tájékoztatta
a nagyérdeműt a különleges show részleteiről.

Ebben az évben is különleges a színpad!
 Most a levegőben fognak vonulni a modellek!
 Vékony dróthuzalok tartják a levegőben a lebegő színpadot, káprázatos!
Nézd csak...





A káprázatos show után, hajnalig buliztak a sztárok.

Hatalmas siker, megérdemelten, eszméletlen szuper volt.

Másnap már, mindenki megcsodálhatta a MCFD bemutatókat.
 Hisz óránként voltak a show-k.


MNY Workshop

Szűcs Péter kérdezte a kedves önként jelentkező olvasót,
 aki szerette volna,ha elkészítem személyre szabva a neki illő sminkjét.

A könnyű alapozás után, arany szemhéjkrémet tettem a szemhéjra,
majd kifelé ívelő tusvonalat húztam a végén szempilláid dúsítottam.

A vadiúj Colossal Smoky Eyes szempillaspirált használtam.

Ajkára egy természetes árnyalatú ajakrúzst tettem.

Majd bemutattam a Maybelline New York őszi sminktrendjét,
 három gyönyörű modellen/sminkes kollégáimon/

A klasszikus füstös szem.

Na itt, biztos valami vicceset mondhattam.

A színes füstös szem.

Valamint a színes tusvonalak.

Újdonságainkat a kitelepült MNY standon ki is lehetett próbálni.

Készen állsz valami újra?

MNY Tour

Köszönet a megörökített pillanatokért, Kántor Katának a sok szép fotóért!

Rátonyi Judit

A L'Oréal Professionnel legújabb hajtrendjeiről mesélt az érdeklődőknek.

Amit az előadás után ki is lehetett próbálni  a standon.

Rácz Böbi mesterfodrász

Technikákat mutatott be.

Az egyenes hajból pillanatok alatt, dús oroszlánsörényt varázsolt.

Dúsítás

BB életérzés

Török Móni - Rácz Böbi - Korpos Anikó

Majd az oroszlánsörényt feltűzve, egy új frizura készült.

Kedvenckéim

3.nap! A Show folytatódik!

Török Mónival

Maros Katával

Megköszöntem Dorkának a sokéves együttműködését.

Gidák!


Frenetikus show volt a javából.

 Eszméletlen kemény és fegyelmezett,
profi csapatmunka volt mindenki részéről.

 Élmény volt így alkotni.

Köszönöm!
source:epiceleo








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése