2014. július 28., hétfő

MCFD/2013


Marie Claire Fashion Days, hazánk legrangosabb divateseménye.

A Deák térig állt a sor, hatalmas volt az érdeklődés.

MCFD Official makeup sponsor by Maybelline New York

Kedves kollégáimmal, vidáman indultunk neki az előttünk álló VIP bemutatónak.

BCKSTG SECRET

Átbeszéltük a mai forgatókönyvet.

Lemodelleztem a show sminkjét a csapatomnak.

Légiesen könnyed alapozás.

Karakteresen kiemelt, vastag szemöldök, hatalmas pillák alul-felül.

Az ajak színe a coral és lazac árnyalat között.

Miután elkészültem, mindenki a helyén és elindult a munka.

Press Moment.
Közben bemutatót tartottam a lelkes Digitális Díváknak.

Lépésről-lépésre bemutattam a show sminkjét.
 Inspirációk a legújabb nemzetközi kollekciókból: haj/Donna Karan, smink/Fendi.

Vidám pillanatok. Mindent jegyzeteltek és vadul fotóztak.

Megajándékoztam őket az én, face chart füzetemmel,
hátha kedvet kapnak sminkeket tervezni.

Csopifoti.

Majd folytattam a munkát, hisz Dobó Kata várt rám.

Eszméletlenül gyönyörű színésznő.

Hála és köszönet a megörökített pillanatokért Kántor Katának.

Lilu élőben még káprázatosabb, mint képernyőn.

Zitának lazacos árnyalatú ajakrúzzsal zártam sminkjét,
hogy üde legyen az est folyamán.

Krisztinának a ruhája színéhez, kevertem ki a rúzsának szenvedélyes árnyalatát.

László Krisztina a Marie Claire magazin főszerkesztője.

BCKSTG MOMENT

Egy csopifotira érdemes megállni, egy pillanatra.

Igazi sztárparádé lesz hamarosan, nézd csak...

...ugye, Neked sem kell bemutatni, közszereplő sztárjainkat.

Miután, mindenkivel időre elkészültünk, gyorsan átnéztük
 még egyszer a modelleket, hogy makulátlanul menjenek a kifutóra.

Izgatottan várjuk a kezdést.

Ha, Te is készen állsz,akkor...



MNY ART TEAM



Ezt nézd, milyen káprázatos a színpad.

Minden évben, újra meglep mindenkit a varázsaltos új színpadkép.

A gyönyörű modellekkel, együtt vonultak a sztárok is káprázatos ruhakölteményekben.


Teltházzal ment a VIP bemutató.

Lilu, Sabján Johanna, Kiss Szilárd

Mindenki ott volt,aki számít.


A VIP sztárparádé.
 Hatalmas siker volt, gratulálunk és a fantasztikus Magyar tervezőgárdának is.


Másnap folytattuk, óránként voltak bemutatók.

A Maybelline New York legújabb,
őszi kollekciójából tartottam workshop-ot.



Próbálom leplezni, de mikor meglátom, hogy tele van a terem, elkezdek izgulni.

Tájékoztattam a nagyérdeműt, hogy jól figyeljenek,
mert lesz játék, értékes nyereményekért.

REVOLUTION!
 Brooklyn, művész negyedeibe kalauzolom, alkalmi vendégeimet.

Önként jelentkezőm, bátran viselte ezt a szofisztikált sminket.

Pedig, ez egy beugratós kérdés volt, de örülök, hogy ennyien figyeltek,
okés, teszt elvégezve, jó lesz ez...

Azért piszkálgattam ám Őket.

A 60-as évek újragondolása ez a grafikus, művészi tushangsúly.

Itt akadt egy kételkedő...

Kihívtam,hogy saját szemével győződjön meg,
milyen szuper az új szempillaspirál.

Valami, nagyon izgalmas és szexi smink következik.

Ó egy lelkes kíváncsiskodó.

Bemutatkoztunk,majd megkértem beszéljen a mikrofonomba...

...,hogy a többiek is hallják, jó válaszát.

Nagyon kedves volt, végig figyelt.

Majd folytattam a titokzatos füstös szem elkészítését.

Nem maradt más hátra, mint...

...a játéééék!

Meg is van első nyertes.

Biztooos, nem halloooom...

Íme a második nyertes.

Igen-igen Te vagy az!

A harmadik boldog nyertes is hamar meglett.
A Maybelline legújabb termékeikkel, gazdagottak.

Maros Kata, az önként jelentkező/bocsika elfelejtettem a nevét/ és Korpos Anikó.

Az én workshop modelljeim.

Réka és a modellek.

A harmadik nap is fergeteges show-k óránként, közben a bckstg-ben folyamatos a korrekció.

Végetért a móka mára...remélem tetszett!

Nagyon köszönöm az én sminkes csapatomnak a professzionális munkájukat!
source:epiceleo

Nagyon sokan dolgoztak ezen a rendezvényen,
 hogy újra elkápráztassuk a nagyközönséget.

Frenetikus három nap volt.

 Gratulálok mindenkinek szeretettel.

 Köszönöm az élményt!

source:mandit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése