2014. július 17., csütörtök

MICHAEL BASTIAN SHOW/NYFW



Egy újabb, csodás nap New York-ban.
 Megreggeliztünk, aztán szétnéztünk a városban.


5th Avenue

Egy kis vásárlással egybekötött, város nézés.

A könyvtár.

Trump Tower

Rockefeller Center

A kincses sziget.

Victoria Secret's, nagyon készülnek a Valentin napra.

Hamar ránk sötétedett. Annyi a látnivaló, hogy csak na.

A híres Madison Square Garden-nel szemben lévő utcában,
kerestük a Rouge Cafe-t, a Michael Bastian show helyszínét.


A New York Fashion Week egyszerre,
több helyszínen zajlik, igazodva a tervezőkhöz.
Végig jártuk az utcát, Rouge Cafenak se híre,
 se hamva, de semmilyen kávézónak.
 Nem értettem.
Visszamentünk a megadott házszámhoz, ahol egy hatalmas
 nyílás tátongott, pici táblán a BCKSTG felírat.
Az előbb, mikor elsétáltunk mellette, egy redőnnyel lezárt
kamion bejáróra vagy szerelő műhelyre gondoltam.
De Pandora szelencéje kinyílt, jó helyen voltunk,
 szépen lassan gyülekeztek a szakemberek,
 párat felismertem a DKNY show-ról.
Mint kiderült, bevált módi náluk, hogy a cím pontos,
 de megadnak egy kamu nevet a kéretlen látogatók ellen.
 Hmmm...egyszer kipróbálom.
 Szigorú beléptető rendszer, névsor ellenőrzés után,
megkaptuk a BCKSTG karszalagot, aztán go...




Megkaptam kincses ládikámat.


Majd szépen, megterítettem.


Nagyon izgatott voltam, hogy ezen a show-n, ki lesz a nagy sminkmester,
 kitől leshetek fortélyokat és milyen sminkeket kell majd, elkészítenem.


Margita és én.


Egyre erősödött a hangzavar, többen és többen lettünk.

Ó, de kedves, a DKNY show-n találkoztunk a kinti kollégával,
aki kedvesen barátkozott velem és most újra együtt dolgozunk!
 Nagyon örültem neki.

MAX DELORME makeup artist!


Mielőtt elkezdte volna a munkát, 
mindenkihez egyenként odajött és bemutatkozott.
 Csak ámultam.




Körbeállva néztük, ahogy lépésről lépésre,
 lemodellezi a férfi sminket,
amit a show-hoz kell készítenünk.



Jó volt látni, olyan szenvedéllyel mesélte,
miért ezt a sminket álmodta meg a show-hoz.




Az ajak fölé, ezüst Color Tatto-t satírozott, hogy kiemelje az ajkat.




Sokat viccelődött. De, komolyan gondolta a sminket!



Mikor elkészült, jó munkát kívánt nekünk.

Élmény volt vele dolgozni!

Max Delorme


Füstös szem férfiaknak! 
Barna és fekete szemceruzát használt,
 amit az ujjával szépen elsatírozott.




A fiúkból, markáns férfiakat kellett létrehozni, amihez elegendő volt ez a pár termék.



             
 Alulra, inkább a barna színt használtuk.




Zseniális, tényleg nagyon szépen kiemeli az ezüst fény az ajkat.




A végeredmény! 
Kifejező tekintet, markáns kinézet, friss bőr. 
Hát ezt kell, nekünk is Max után, elkészítenünk a modellekre.



Serényen munkához láttam.



A még tisztább tekintetért a szem alatti területet,
 felfrissítettem a korrektorral.


       
 Tadaaam...Az első sminkkel elkészültem.



                     
  Aztán jöttek a többiek sorba...



Mikor elkészültünk, hajazni, majd öltözni mentek a fiúk.


Nagyon kíváncsi voltam, erre a nem mindennapi helyszínre, 
hogy is nézhet ki. Kezdjük a plafonnal.




A bemutatótér jobb oldalán, rengetek papír madár szállt...




    ...amiket, szorgos kezek pakoltak helyükre.




Max Delorme sminkmester, többször leellenőrizte
 sminkjeinket a színpadi fényben.



  Majd elkezdődtek a lejáró próbák.


Szememmel kerestem a tervezőt, nagyon kíváncsi voltam rá,
milyen ő, élőben a nagy Michael Bastian!



Mikor vége lett a lejáró próbának vettem észre,
 hogy nyilatkozott egy újságírónak, majd megengedte neki, hogy lefotózza.

MICHAEL BASTIAN

Egy végtelenül, helyes, kedves, szerény kis pasit láttam benne,
 ahogy intézte  kiegyensúlyozottan dolgát.



BCKSTG pillanatok.



Nagyon szimpatikus, ahogy minden outfittet
 megigazított mindenkin a backstageben.



Bármelyik szettet, nagyon szívesen elfogadnám.

Ahogy közeledik az idő, egyre nagyobb az izgatottság a bckstg-ben.


Akik elkészültek, felsorakoztak.

Utolsó smink igazítás.

Mindenki készen vár.
 Kezdődhet a show.





Fantasztikus sikere volt! 
Élmény volt közreműködni benne. 
Bármelyik Michael Bastian ruhát szívesen viselném. 
Kifinomult és átgondolt volt minden egyes darab.
 Köszönöm az élményt!


source:epiceleo


Taxival vissza a szállodába. 
Elnéztem az éjszakai fényben úszó várost a rengeteg embert az utcán,
hmmm...ők tényleg nem alszanak...legszívesebben utánuk mentem volna...
milyen lehet a New York-i éjszaka. 
Csodás napom volt, megannyi új élménnyel gazdagodva.
 Köszönöm!



source:domusaurea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése