2014. július 21., hétfő

MNY VIP PARTY


Érzem, különleges estében lesz részem...

NYC 2013 Night


A Maybelline New York vezetősége VIP partit szervezett,
 egy elit night clubban, ahonnan pazar kilátás nyílt
az éjszakai fényben pompázó városra.





Finom koktélok, megannyi ember és csak jöttek...

Mi is csiniben, jól éreztük magunkat.

A klubban, körbe üveg minden, gyönyörű az éjszakai panoráma.

A nagy tömegben a bár másik felében, észrevettem Charlotte Willert,
aki Emilyvel és Juliával beszélgetett.
Izgatott lettem.

Emily DiDonato szupermodell, nyilatkozott, csodálattal néztem,
 olyan közvetlen természetességgel, sokat nevetve
 sziporkázott a kamera előtt.
 Bizakodtam, hogy a közelébe férkőzhetek.

Nagyon boldog voltam, amikor megengedte,
hogy közös kép készüljön találkozásunkról.

Madarat lehetett velem fogatni, annyira örültem, hogy
 két szupermodell Emily DiDonato és Julia Stegnerrel partizhatok New Yorkban.

A szédítő mélység.

Juliát is elkapta a riporter egy interjúra.

Charlotte Willer MNY Global MakeUp Artist
& Julia Stegner szépségnagykövet.

Charlotte Willert is meginterjúvolták a divathéttel kapcsolatban.

Charlotte és a szépségnagykövetek jól bírták a reflektorfényt.

Marinával igyekeztünk felzárkózni.
 A két gyönyörű szupermodell társaságát élvezhettük.

Ők azok a kedvesek,akik mindenben a segítségünkre voltak.

Marina kiszúrta a félhomályban, hogy ott van Charlotte Free,
 gyorsan utána eredtünk és megengedett egy közös képet.
 Igyekezett észrevétlen maradni "álruhájában".
Nagyon törékeny, pici és gyönyörű modell.

Igazán fergeteges multi-kulti parti volt.

Charlotte Free szupermodellel.

Parti arcok.

A csini kollégák is jó érezték magukat.

Barátkozunk.

Charlotte Free nagyon hamar elment a buliról, nagyon örültem a közös pillanatnak.

Charlotte Willer, Erin Wasson, Emily DiDonato, Egy Úriember, Julia Stegner


Fantasztikusan éreztem magam, ezen a VIP bulin!

 Elmondhatom, hogy együtt partiztam a világ
 legszebb szupermodelljeivel a New Yorki éjszakában.

 Felejthetetlen élmények egyike, számomra.

 Köszönöm!
source:mandit
source:mandit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése