2014. július 18., péntek

MOME/MNY 2011



A Maybelline New York bemutatja 
MOME DIPLOMA 2011 DIVATSHOW
 Magyar Nemzeti Galéria
BLACK DRAMA DRESS
 Maybelline Mome Alumni válogatás:
 Je Suis Belle, Mojzes Dóra, Pazicski Miklós 
a Múzeumok éjszakáján!



Sajtótájékoztatót tartottunk az első közös együttműködésről.


A Maybelline ösztöndíjjal, valamint külön díjjal jutalmazza a végzősöket.


Így zsűriztük a végzősök munkáit a 130 éves múlttal rendelkező intézmény tanáraival.

Nagyon izgalmas volt látni a kiállító térben az alkotásokat.
Mindenkinek, hamar meg lett a kis kedvence.
Számomra kiragyogott egy tervező az egyetlen egy,
 aki férfi kollekciót készített, fel is írtam nevét Egyházi Viola.


A sajtótájékoztatón bemutattuk a FEMME FATALE életérzést,
ami egy vadonatúj szempillaspirálhoz kapcsolódik
ami nem más, mint a  BLACK DRAMA!


De, nemcsak ez volt az apropója az új terméknek. 
Ugyanis a fiatal tehetségeket inspirálta a Black Drama életérzés
 és kizárólag, erre a Diploma Show-ra készítettek ruhákat. 
Je Suis Belle, Mojzes Dóra és Pazicski Miklós divattervezők.
 Ezzel  a kollekcióval indul majd a divatbemutató.



Beszéltem egy keveset a szempillaspirál drámai hatásáról
 és a hitetlenkedőknek, meggyőző ízelítőt is adtam.


Teljes az érdeklődés és a siker!


Lassan elindultunk a Galériába.

Hatalmas érdeklődés, tömeg a bejáratnál, mert a hely adottságai és
 a szabályok, korlátozott létszámot enged meg.
Ők lehet, hogy nem tudják, de ma 2x is lemegy majd a show.

A show sminkje aranyló, bronzfény tussal
 a szemhéjra, high light, nude ajakkal.
A szempillák dúsításáról az új Black Drama gondoskodott.

MNY Black Drama MakeUp Team!
Teljes csapatkivonulás a hatalmas show-hoz!

Átbeszéltük a show sminkjét a csapattal.

Textúrákat, árnyalatokat kevertünk.

Majd, lemodelleztem a show sminkjét, aztán mindenki munkára.

BCKSTG pillanatok.

Egyre többen érkeztek. Tervezők és modelljeik. Még nem sejtettem...

Majd lassan összeállt a kép a fejemben.
 Fiú modellek,hmm...jaaa,hisz van egy tervező,akinek munkái nagyon tetszettek,
 az, az egy, aki férfi kollekciót készített diploma munkájára.



Halkan mondtam ki a nevét, ő felfigyelt...Ó, hát Te vagy az!
Az, aki ezeket a csodákat készítette?
Nyakába borultam és megszorongattam, nagyon megörültem,
hogy személyesen is találkozhatok vele.
Szegény biztos bolondnak tartott, hogy egy, vadidegen így lerohanta.

Egyházi Viola - LaVie'OLa
Azóta is barátok vagyunk, imádom a munkáit!
Szenvedélyes gyűjtője lettem.
Fantasztikus érzés viselni a mindenre kiterjedő alapossággal készült,
egyedi ruháit.

A 2011-es évfolyam végzős tervezői! Érdemes odafigyelni rájuk!

A nézőtér hangos a gyülekező tömegtől.

Izgatottan várják a show -t!




Fantasztikus szín és formavilág tárult ma elénk!

Szerintem, még sokat hallunk róluk a jövőben!

Gratulálok szeretettel!

 Nagy csapatmunka volt mindenki részéről!

 Köszönet az én drága sminkes csapatomnak!

 Hála és köszönet a megörökített pillanatokért Kántor Katának!
source:epiceleo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése