2014. július 14., hétfő

NYC/AZ ÉBREDÉS!

                                                                            


Az előzőnapi sokk után, hogy a DKNY Shown sminkeltem,
 találkoztam is New York meghatározó divat ikonjával, valamint
Cara Delevingne szupermodellel együtt a backstageben, hmmm,
nem beszélve Charlotte Willer-ről és a világ legmeghatározóbb
 divateseményén éééén... fura álmom volt. 

De, New Yorkban ébredni fantasztikus érzés.
 Kiosontam szállodai szobámból, mert én, reggelente
 kávéval ébredek fel és a sarkon van egy Starbucks.




Elidőztem kint, néztem a napfelkeltét és a még álmosan
 közlekedő, koránkelőket az utcán. 
Még a pocsolyának is mosolyogva jó reggelt kívántam,
mert AZ New York-i pocsolya. 
Egyébként előzőnap még hószigetek voltak, de reggelre
felszáradófélben lévő, kis pocsolyák maradtak.
Gondolom, egész éjjel dolgoztak a fiúk...
Ahogy néztem az embereket, meg kellett állapítanom,
hogy úgy átitatódtak a divattal,
 hogy szimplán az utca, maga egy kifutó volt. 
Csak ámultam. Élmény volt megfigyelni Őket.




Reggeli után elindultunk, mert megvoltak a napirendi pontok ám.
 Mondanom se kell, még a forgalom is megváltozott a városban,
mert zajlik a divathét.
Eszméletlen!
Természetesen, minden taxi kívül-belül hirdette az eseményt. 
A taxiban, a kis TV-én tudtam ízelítőket nézni,
 hogy melyik nap, kik lépnek a színpadra.


Oscar&Co.2013

Szélsebesen vágtatott taxink a város másik felébe.
 Sokszor lógtam ki az ablakon, fotóztam,
 káprázatos egy város.

Oscar&Co.2013

Megérkeztünk célállomásunkhoz, itt még, akadtak hó szigetek.


Oscar&Co.2013
Ezt muszáj volt lefotóznom, annyira tetszett. 
Hamarosan kiderül, miért siettünk annyira.

Oscar&Co.2013

Tadaaam. 
Igen, Charlotte Willer adott exkluzív interjút. 
A sztárok élete, forgatókönyv szerűen be van osztva, így az Övé is.
 Nagyon kedves volt, áradozott a Maybelline termékekről, azt is elárulta,
 hogy privát munkáihoz is szívesen használja.

Egy Hollywoodi sminkmester,
aki világsztárokat sminkel, eszméletlen közvetlen volt,
 mindenre nyitott, minden kérdésünkre készségesen válaszolt.
 Elárulta, hogy a héten készítik a következő év szenzációs
Maybelline naptárát, ami a közelgő 100. szülinapra készül. 
A naptár feleleveníti majd a 100 év legmeghatározóbb
állomásait a Maybelline történelméből.
 ÓÓÓÓ, nagyon izgatott lettem, egyből kíváncsivá tett,
 milyen lehet New Yorkban, Velük egy fotózás,
 hmmm és a szupermodelljeinkkel.
 A mázlista!


Fotó: Sasvári Tünde

Nagyon szeretem ezt a képet, elragadó nő. Imádtam a közelében lenni.


Oscar&Co.2013

Charlotte szállodai szobájából a kilátás,hmmm...
 nem semmi látkép tárult elénk.


Oscar&Co.2013
  
 Pár emelettel lejjebb, újabb meglepetés várt.


Oscar&Co.2013
  
  Tadaaam...Erin Wasson szépségnagykövet!


Oscar&Co.2013

Szóhoz se jutottam, csak néztem ahogy sziporkázva mesélt.
Kedvenc Maybelline terméke, amit mindennap használ az
 a Dream Fresh BB krém és imádja az összes Maybelline szempillaspirált. 
Már az ezredforduló óta szépségnagykövete a márkának.
 Nagyon szereti a klip forgatásokat, ugyan fárasztó munka,
de a végeredmények mindig káprázatosak.
 Erin, újabb kollekcióval készül a következő fashion weekre is,
 most nála a western stílus az, ami nagyon bejön.
 Nem is tudtam, hogy ruhákat is tervez.
 Érdekes újdonság a szupermodellről. 
Olyan szenvedéllyel beszélt magáról, terveiről, még azt is elárulta,
hogy szabadidejében szívesen lóg csak úgy,
 barátaival a tengerparton.  


Fotó: Sasvári Tünde
    
  Megpecsételtük találkozásunkat egy közös képpel.


Oscar&Co.2013
   
 Aznap, sikerült egy picit szétnézni a városban.




Annyi a látnivaló, hogy ma a Times Square mellett döntöttünk.


source:generic
Fotó: Sasvári Tünde

A monumentális, ledfalak mellett, eltörpül az ember.
 Természetesen itt is hirdették a fashion weeket.
 Káprázatos látványt tárt elém.
 Maybelline New York hirdetés mindenhol, de tényleg mindenhol. 
Nagyon szeretik, nagyon megbecsülik azt, ami az övék.
 Number One sminkmárka az USA-ban.


Oscar&Co.2013
      
 A méltán híres Hard Rock Cafe.


Oscar&Co.2013
        
 Káprázatos ez a sok mozgókép hirdetés, megvan a varázsa.


Oscar&Co.2013

A Times Square!


Oscar&Co.2013

Felmásztam a nagy lépcsősor tetejére.
 De így se tudtam befogni azt a látványt, teljesen.


Oscar&Co.2013
         
Igyekeztem körbe fotózni.


Oscar&Co.2013

Pazar egy város. Hamarosan folytatom az élménybeszámolómat...


Fotó: Oscar Larion

source:blueneon


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése