2014. július 16., szerda

The Milestones MNY CALENDAR SECRETS


                          

 A naptárfotózás kulisszatitkai.





Taxival mentünk, mert a külvárosban volt a műterem. 
A taxi kívül belül, hirdette a MNY Fashion Week-et.



                          
Még a forgalom is leállt, mert zajlik a divathét.




Mint az amerikai filmekben a műteremhez vezető út
 egy hatalmas teherlifthez volt kötve.




Mikor felértünk, tátott szájjal néztem a monumentális,
 részlet gazdagon felépített díszleteket.




Kaptunk némi segítséget, egy kedves "idegenvezetőt" a műterem labirintusához.




Az egyik sarokban az 1920-as évek szoba belsője, korabeli bútorokkal,
 kiegészítő lakberendezési tárgyakkal, fotókkal
és a karrierindító szempillafestékkel.


source:vintagegal








 Kicsit arrébb egy New York-i utca részlet a tűzcsappal, oszlopokkal.






Vele szemben, pedig egy hatalmas fal, tele gyönyörűséges, 
nagyfejű, piros rózsákkal, amit épp akkor készítettek elő.











 Megjelent Emily DiDonato 20-as évek kosztümözésben,
 káprázatosan szép modell.
 Ámulva néztem szépségét és nagyságát, eszméletlen magas.
 Nem volt jó passzban, így nem is tudtam lefotózni, de az is lehet,
 hogy mi a turisták zavartuk meg, hisz ők dolgoztak.




Megleshettük Charlotte Willer-t, aki Kemp Muhl sminkjén dolgozott. 
Honey a körmeit festette épp.






Váltottunk pár kedves szót, Charlotte elmondta,
hogy a 100 évet felölelő naptáron dolgoznak, lázasan
 a stábbal és ma, még 3 nagy sminkje van hátra.
Ámulva csodáltam Kemp-et, én még életemben nem láttam ilyen
 gyönyörű, tejfehér bőrű nőt. 
Eszméletlen kedves, törékenynek látszó, kőkemény modell. 
Nagyon izgalmas a karaktere. 




Közben felbukkant, Erin Wasson, laza szerelésben,
elmélyülten csevegve Kenneth Willardt, fotóssal.  




A hatalmas kivetítőn láthattam Julia Stegner-ről
 a már elkészült fotó sorozatot,
 káprázatos a 40-es évek hangulatát idéző képein.
 De, Frida Gustavsson káprázatos sminkjén is ámultam.




Fantasztikus és valóban, monumentálisan felépített környezetben,
 születtek meg a történelmi pillanatok a Maybelline New York,
karrier állomásait bemutató képsorok.



Igazi kortörténeti időutazás.
Jó volt látni a mindenre kiterjedő profizmust.
Felejthetetlen élmények egyike számomra.


I LOVE NEW YORK!  I LOVE MAYBELLINE!

source:prometheusone

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése