2014. október 23., csütörtök

LACOSTE SHOW/NYFW


2014.09.06. New York




MBFW LACOSTE SHOW




Felfokozott állapotba kerültem, hisz tegnap érkeztünk meg New Yorkba.
Alig aludtam vagy három órát, izgatott voltam.
Így hát a kakassal keltem.




A város, még szinte "alszik". 
Mi pedig a Lacoste backstagebe tartunk.



A pontos idő, reggel 6.30.


Tettre készen!




A backstage-ben nyüzsgés, rengeteg ember teszi a dolgát
 és egy hatalmas asztal, telis tele, minden földi jóval!
Szeretettel ajánlom hazai szervezők figyelmébe!





Szépen megterítettem, munkára készen.


Sminkes bőröndöm, tele újdonsággal, amit még otthon nem lehet kapni.
Elmerültem a kincsekben...


Majd megérkezett a show vezető sminkmestere Mayia Alleaume.



Körbe állva figyeltük mozdulatait.




Mayia lemodellezte a show sminkjét.
 Közben elmesélte, hogy Lacoste új kollekciójához,
 miért ezt a sminket álmodta meg,
sportos eleganciájának titka, hogy a természetes
 szépséget ötvözi a futurizmussal.
 A show sminkje is ezt az energikus frissességet tükrözi. 




Eszméletlen közvetlen, érzéki nő. Imádtam a közelében lenni.




Nemsokára megkaptam a modellemet és nekiláttam alkotni.
Egyre több ember lepte el a backstage-et, 
nemzetközi sajtósok, fotósok mindenhol.





A Lacoste show egyik alap darabja, az nagy kedvencem,
 az ikonikus Great Lash!



A "szomszéd" kolléganőm. :)



Mikor előveszem a legyezőmet, 
mindig felkapják az emberek a fejüket, 
most sem volt ez másképp.



A másik kedves "szomszéd" kolléga.




Amikor a backstagebe lépett,
 megakadt a szemem ezen a különleges modellen.




New York legjobb modelljei. 
Vidám hangulatban alkottunk végig.




Lépten nyomon, fotósok hada követte
 minden mozzanatát az előkészületeknek is.




A méltán híres, Honey és csapata felelt a
 modellek kezéért és a köröm festésért.




Ecsetet alig használtunk. 
Újraértelmeződött bennem a natúr smink fogalma,
 bámulatos ahogy az érintéstől, miként változik a textúra.
Ahogy tökéletesednek és egyre finomabbak lesznek az
 alapanyagok, lehet el is hagyom az eszközök használatát. 
Ismét újat tanultam.





Nagyon nagy megtiszteltetés számomra,
 hogy itt lehetek a legnagyobb, nemzetközi sztár gárdával
 és együtt dolgozhatok!




Mikor elkészültem Mayia leellenőrizte a sminket,
 mindent rendben talált, majd kaptam a következő modellt. 
De ezt ne úgy képzeld el, ahogy azt itthon megszoktuk. 
Én csak „felvigyázónak” hívtam a hölgyet, akinél egy hatalmas mappa
 a modellek arcképével, időrendben a beosztás, hogy mikor,
 melyik sminkmester,melyik modellt sminkeli,
 majd melyik fodrász készíti a haját...stb
 a metodika mindenhol, ugyanilyen
 fegyelmezetten történt.





 Miután elkészültünk a sminkekkel a modellek saját öltöztetőjükhöz siettek.




Megnézhettük a főpróbát a színpadi fényekben, hogy mutat a sminkünk.




Fantasztikus látvány tárult elénk a nézőtérről látva, 
elsőként, Lacoste legújabb kollekcióját, 
amit maga a tervező is személyesen felügyelt csapatával.


                            


                             













Felipe selfiet készít kollégáiról.

Felipe Oliveira Baptista





 



Mindenre kiterjedő profizmus, ahogy elkészítették a show-t,
a kulisszák mögött is ugyanilyen alapos,
 részlet gazdag figyelem, alázat honolt.
Nagyon élveztem!


Modellem különleges szépségét többen lefotózták.









Felipe Oliveira Baptista

A designer-t vastaps köszöntötte a fináléban.


source: domusaurea



Fantasztikus show volt!
Nagyon örülök,hogy részese lehettem!

 http://youtu.be/w3NPcBdjgrE

source:prometheusone

Mindenhol klima,bent nagyon hideg volt. 
Ahogy vége lett a show-nak kimentem a backstage bejáratához melegedni.
 Csodaszép idő volt kb.28 fok. Napfürdőztem.
 Majd, hirtelen hangzavarra lettem figyelmes a bejárattól nem messze... 
Jesse Metcalfe és barátnője Cara Santana igyekeztek sietve távozni, 
ők is megnézték a Lacoste show-t! 
Eddig is dobogott a szívem, rájöttem, hogy a meghívott hírességek
 a mi backstage-ünkön keresztül közlekednek.
 Telefonommal sikerült pár képet készítenem a hírességekről.



Nagyon izgatott lettem, de nem tudtam sokáig lesben állni,
mert kezdődött a következő show-m.

Source: Larion Oscar, Sabján Johanna, Maybelline, Style.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése