2014. október 25., szombat

MARA HOFFMAN SHOW/NYFW



Eljutni New Yorkba hatalmas dolog. 
A New York Fashion Weeken dolgozni a legnagyobb szakmai elismerés. 
Belépőt szerezni a világ legrangosabb divathetének bemutatóira,
 szinte lehetetlen, hacsak nem foglalta le előre egy évre. 
A következő show, amit most megosztok Veled az
 Mara Hoffman amerikai divattervező legújabb kollekciójának kulisszatitkai.




Az egész városban még a forgalmi rend is más, mert zajlik a divathét. 




Leírhatatlanul boldog vagyok, hogy itt lehetek.




 A Lincoln Center környéke hemzseg a sok kíváncsiskodótól,
akik bejutni készülnek a következő show-ra.




A világ minden pontjáról érkeznek szakemberek is akik,
 elsőként szeretnék látni a következő szezon szín és formavilágát. 
Mindenki itt van, aki számít.




Hűsítően hat a téren a szökőkút kb. 28-30 fok van.




5 perc hírnév mindenkinek jár!

Különleges emberek, különleges szerkókban pózolnak.


A nagy találkozások színtere.


New Yorkban önmagában az utca egy hatalmas kifutó. 
Lépten nyomon arcokba botlasz, fantasztikus látni ezt a szabadságot.



Siettem hátra a backstagebe, mert kezdődik a következő munkám.



Kit látnak szemeim... 
Joe Jonas sietve megy a backstage bejáratához épp előttem.




Jó lenne egyszerre több helyen lenni, hogy mindent megtudjak örökíteni.
 Folyamatosan azt éreztem, hogy lemaradok valamiről... 
csak kapkodtam a szemem és a lábam!




 De az igazi színtér, az én "játszóterem" mégis csak a bckstg!





Elfoglaltam a helyemet.


Kinyitottam kincses ládikámat.


Megterítettem szépen az asztalomon.


Pillanatok alatt nagy lett a nyüzsgés a bckstg-ben.


Megkaptuk a face chartot és a showhoz használatos termékek leírását.




Különleges smink lesz.



Megjött Alice Lane, vezető sminkmester, 
aki tervezte a Mara Hoffman show sminkjét.



Körbeállva figyeltük mozdulatait.



Sokat nevetve, élvezettel mesélt a sminkről, 
amit lépésről-lépésre megmutatott nekünk, hogyan épül fel.



Nagy hangsúlyt kap a megformázott, élénk szemöldök.


Krémes, fényes lesz a következő szezon trendje.


Lehengerlő volt Alice személyisége.

source:goldenage

Kézzel tettük fel az ajakrúzst.




Ugyanazzal az ajakrúzzsal bronzosította az arcot, csak néztem nagyot,
 fantasztikusan természetes és nap csípte lett a végeredmény.



Csopifoti. Alice Lane fantasztikus egy nő! Love!




Észrevettem, hogy Mara Hoffman-t sminkelte a kolléga,
 nagyon izgatott lettem.
Eszméletlenül törékeny, érzéki nő.




Egy életem,egy halálom, hát megpróbálom, oda megyek hozzá...




Gratuláltam új kollekciójához. 
Elragadtatva beszéltem neki boldogságomról, hogy itt lehetek.




Csopifoti. Mara Hoffman LOVE!
Nagyon boldog voltam.



Megkaptam modellemet, nekiláttam alkotni.


Az alapozás után a barna ajakrúzzsal bronzosítottam.


A természetfeletti szépség.



Légiesen nőies és a természethez közeli anyagválasztásban és színvilágban,
 Mara Hoffman legújabb kollekciója, a hordható izgalmakról szól.
 A smink is ezt az életigenlő frissességet képviselte.



A csekkolás után megkaptam a következő modellemet.



Az ikonikus Great Lash a show sztárja.


Mindenki lázasan dolgozik.






Nigel Barker kislányával a nézőtér soraiban.


Mara Hoffman kislánya, aki a fináléban odaszaladt a mamijához.
 Tündéri volt.


Fantasztikus show volt!

Nézd meg a videót:


source:prometheusone
Fotók: Larion Oscar, Sabján Johanna, Maybelline, Style.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése