2017. október 29., vasárnap

Look Look Look - LIVE THE LONDON LOOK



  Rimmel Londonnal a Szépségszigeten!

 


A belváros közepén a Westend City Centerben
 rendezték meg a Joy Prix De Beauté eseményt.


A hatalmas térben
 valóban szigetté zsugorodott minden.


 Kollégáimmal, Vincze Gabriella & Dudás Tímea
sminkmesterekkel, premier előtt elhoztuk a legújabb,
 londoni kifutókról az izgalmas trendeket valamint a
 Rimmel London újdonságait is!


Az egyik fantasztikus újdonság
 a Lasting Finish Breathable
 légáteresztő, ultravékony, tökéletesen 
illeszkedő folyékony alapozó, applikátorral.


Az arckontúrozás 
még soha nem volt ilyen könnyű...


...mint az Insta Duo Contour Stickkel!

Imádom!


A legtermészetesebb hatás eléréséhez 
a Rimmel London újdonsága ez a fantasztikus
 krém kontúr és highlighter.


Az arc fixáláshoz pedig a HD finomságú, 
transzparens púder a tökéletes befejezés.


Insta Fix & Matte
névre keresztelt HD minőségű púdert
 még a szelfi kamera sem látja. 
Tökéletesen illeszkedik minden
 bőrszínhez, zseniális!


Show Time!
 14 órakor az új Cat Eyes, őrülten izgalmas
 trendet mutattam be, gyönyörű modellemen Dorinán!


Aminek a kulcs darabja az innovatív,
 filces végű, nyílhegyű Wonder Wing szemhéjtus.

Az egyedülálló applikátorának köszönhetően tökéletes
 tusvonalat tudsz készíteni, ha a nyílhegyet
 oldalára fordítod és a szem külső sarkához illeszted, mint
 egy bélyegzőt, máris bejelölted a tusvonal végét, így mindkét
 oldalon szimmetrikus lesz a tusvonal "farkincája"!


A macskaszemet a legújabb Wonder'Fully Real 
szempillaspirállal koronáztam meg. A krémfesték 
keratinnal dúsított egyedi formula, ami táplálja a pillákat.

Speciális műanyag sörtéi
 gondoskodnak az ívelt és dús hatásról.
 A végeredmény merészen ívelt műszempilla hatású
 dús pillák, nagyon látványos!


Újraértelmeződött bennem a "nagyszínpad" fogalma,
 mikor a dobogóra léptem, valamint a kivetítő is, ami a 
dobogó mellett volt a fal előtt, akár egy "zsebtévé" 
a hatalmas térhez mérten. 
Így csak az élvezhette a dobogón történt eseményeket, 
aki a dobogó mellett bámulta a zsebtévét,hmmm...
Egy biztos a rendezvény szervezés az egy külön szakma!
A hangosítás is remek volt, mintha az ufók szállták
 volna meg a Millenium udvart és mintha 
egy hógömbbe beszéltem volna. 


Aki ott volt az tudja!

De Te, aki most olvasod az élménybeszámolómat, 
szeretnélek megnyugtatni, hogy felülemelkedtem 
ezen a helyzeten... lerekedtem ugyan a nap végére,
 de show-t csináltam!


Közben a Beauty Szalonban,
 folyamatosan sminkeltek kollégáim.

Valamint a Sally Hansen,
 legújabb körömápoló termékeit is ki lehetett
 próbálni a profi szakember segítségével, aki a
 legtrendibb körömfestés technikákat is elkészítette.


A szezon nagy kedvencei a sötét, gótikus árnyalatok
 mellett a magenta pink is újra hódít.


A Makeup Show 16 órakor egy újabb 
sminkbemutatóval folytatódott. A kifutókon, időtlen
 klasszikussá vált füstös szemfestés, ami mindenkinek
 jól áll és titokzatossággal tölti meg a tekintetet.

Újabb kincseket húztam elő a varázsbőröndömből.


Napjaink egyik legizgalmasabb gótikus szemfestéséhez, 
premier előtt a Magnif'Eyes szemhéjpúder palettáit mutattam
 meg a nagyérdemű közönségnek. Káprázatosan szépek,
 pigmentáltak, élmény velük alkotni.

Decembertől lesznek elérhetőek!


Készítettem egy misztikus, füstös hatású szemfestést
 Dorinának, kék, lila és smaragdzöld színekkel.


A Wonder'Fully Real, dúsító 
szempillaspirállal koronáztam meg a szemfestést.


Novemberi újdonság a Rimmel Londontól
a Stay Matte folyékony, ultra tartós ajakrúzsok. 
Nyolc fantasztikus árnyalat lesz!


A füstös szemfestéshez készítettem egy ombre
 hatású ajakfestést.


A mély bordó Stay Matte ajakrúzshoz 
a kék árnyalatot kevertem, nagyon dög lett!


Izgalmas világban élünk!

Ne maradj le az újdonságokról, 
éld át London lüktető tempóját!

LIVE THE LONDON LOOK 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése